Viveca- Årets populäraste resmål

Vårt ridcenter på Mallorca, där man föder upp PRE-hästar är årets mest populära.
Jag och Rosanna var där med en grupp gäster i april, och hade det såå bra.
 
Här ligger man i lä på hårkvalitet fronten. behövs inga extensions här inte :)
 
Jag red det kombinerade hopp- och dressyrprogrammet, här lite balansträning (behöver jag mkt av)
 
 Här på superfin hingst, så lyhörd och  välriden. Hade dock lite temperament oxå. (vem vill inte ha en kille med lite stake...)
 
Läckert med pool bredvid ridbanan:) Ja ridbana har vi hemma oxå, men var e poolen???
 
Åh vilken härlig vecka vi hade, längtar tillbaks :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser väldigt härligt ut faktiskt...

Svar: Ja och man kan ju både rida dressyr, hoppa och rida på långritt. Sen träffas alla och äter supergoda middagar ihop på kvällen. Så det är jättebra stämning.
horserus.blogg.se

2013-08-01 @ 22:08:59
Postat av: Emmy & El Grande Lucero

Åh, ser helt underbart ut! Roligt nog har vi, jag och Karolina från www.caballosdekaro.se , en P.R.E där ifrån! :)

Svar: Åh, vad kul, kan du inte lägga ut en bild på Häst & Sport Resors facebooksida.
horserus.blogg.se

2013-08-06 @ 20:06:11
URL: http://caballosdekaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0