Viveca- Fälttävlan är min grej:)

Denna sport har allt :)
 
Du måste träna dressyr vilket gör att din häst blir så mkt roligare att rida. Sen är det ju alltid kul om man får till en hopprunda med inte alltför många fel och lyckas du med detta så är den stora belöningen, att i full fart få flyga över hinder i terrängen.
Snacka om adrenalinkick. Man blir så lycklig när man susar över mållinjen, går knappt att beskriva.
 
Det som är så bra är att alla med en trevlig allroundhäst kan vara med. Och i alla åldrar:) tror även att hästarna mår bra av denna allsidiga träning och tävling.
 
Min fina häst Quatra som jag köpte på en av mina ridresor till Irland. Närmare bestämt på vårt bästa fälttävlanscenter.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0