Rosanna- Hemma

Nu är jag hemma efter en vecka på Rhodos! Det var superkul även om man nu kommit hem sjuk. Men med hästar hemma finns inte så mycket utrymme att tänka på sig själv utan jag fick byta om och dra ner till stallet! :) Hälsade på mina fina hästar och red sen Cillen. Han var superfin! Mamma har som ni läst ridit honom ett par gånger när jag varit borta, superbra med någon som kan hjälpa till så han håller igång och inte blir stel! De andra dagarna har hon haft honom på skrittbandet :) Men jag byggde upp en studs på volten och hoppade den samt jobbade honom i övrigt. Han var väldigt pigg idag och då blir han så mycket lättare och rida eftersom han får mer kraft att korta sig samtidigt som han har suget framåt. Dock fick jag ta det försiktigt för jag märkte att hans högra framsko var halft avtrampad. Det var tre sömmar som hade lossnat så skon satt inte riktigt som den ska.
 
En söt Pemsan, Ture och Cill när jag kom ner idag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0