Rosanna- I lastbilen!

Nu är Horse"R"us tidigt ute på vägarna igen :) Vi är påväg med Cillen till Eskilstuna för att tävla! 

Tävlingen går på sundbyholms travbana där även SM var. När jag skulle anmäla och läste i propositionen att underlaget var grondslag blev jag jätteförvånad för jag hade aldrig hört talas om det. Men sedan googlade jag på det och läste att det var superbra! Och jag såg ju på webb-tv från SM och det var verkligen en jättestor, jättefin tävlingsbana!! Jag längtar tills vi får rida in där :) 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vet inte om jag kan hålla med om att underlaget var så bra.. Fullproppat med fiber!!! Men sen har ju alla olika åsikter om fiber underlag också.

2013-08-05 @ 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0