Rosanna- Tävlingen

Varken jag eller Cillen var på topp idag! I alla fall inte jag då jag igårkväll hade världens feber men valde att åka idag ändå då den hade gått ner, men jag kände mig ändå väldigt seg. Jag red inte Cillen på något bra sätt och vi fick två rivningar, som inte är acceptabelt då detta ska vara enkelt. Vissa språng blev väldigt fina men det var överlag ingen specieltt bra runda! Sen om jag ska återkoppla till mitt förra inlägg så var jag faktiskt mer upprätt som jag ville, men lyckades inte få ihop honom mellan hand och skänkel. Han blev lite lång och jag lade in ett extra galoppsprång på ett par hinder, tur att man har en häst som ställer upp i alla fall även fast ryttaren tabbar sig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg dig!:)

2013-08-19 @ 16:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0