Rosanna- Div 2 Omg. 1

I lördags så var jag ju lagledare för ponny div.2:s två lag från roslagens rid och körklubb! :D Det var faktiskt riktigt kul, roligare än vad jag trodde! Jag åkte buss dit på morgonen i lagom tid att se på förklassen. Först gick jag runt och försökte hitta alla som skulle vara med, jag hade bara träffat tre av de åtta stycken innan det så jag visste inte hur vissa såg ut eller hette! Men lärde mig namnen ganska snabbt faktiskt och det visade att alla ryttare och föräldrar var väldigt trevliga :)
 
Sedan hjälpte jag några av de på framhoppningen och pratade med alla innan och efter de hade varit inne på banan. I lagklassen gick det också bra för lagen, det var lite otur för i det ena laget fick två stycken onödiga 4 fel som lika gärna kunde varit felfria och vidare till omhoppning! Det andra laget fick lite fler fel men det kändes bra överlag. Blev jätteglad då flera av föräldrarna sa att jag hade gjort ett bra jobb som lagledare i slutet av dagen! :) Nu ser vi fram emot nästa omgång som är om två veckor på färingsö!
 
Roo gård var en trevlig tävlingsplats!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0