Rosanna - just nu

Chillar just nu i stallet! Är ledig från skolan och passade på att vara hos hästarna på dagen då det är lite folk, har varit ensam nästan hela tiden även fast att står kring 20 hästar i den här delen! :) red cillen i ridhuset och övade på småhinder, kändes jättebra. 
 
Försökte sedan passa in lite genom att tvätta honom, det känns som om alla här gör det varenda dag haha.. I och för sig var den där tvätten väldigt välbehövlig! Nästa tvätt blir väl nästa år haha. Försöker även smörja mina saker lite oftare men det går sådär.. Jag är så himla lat.
 
Men nu ska jag ut på Ture ( yes han har börjat sättas igång nu, hoppas han håller sig frisk nu :) ) och ha Quattra i släptåg. Ture skulle också behöva den där tvätten men tror jag tar den en annan dag.
 
Här kommer lite bilder jag tog precis nu :)
 
 





Kommentarer
Postat av: Petra

Ny läsare sedan ett tag, kan ni inte skriva ett presentationsinlägg eller länka om ni redan har de för har noll koll på hästarna ;)

2013-09-12 @ 19:45:20
URL: http://josefssonpetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0