Rosanna- Hej på er!

Som ni kanske har märkt gav vi lite upp på bloggen några månader sedan, jag tröttnade lite för att jag inte hade någon häst igång och samtidigt mycket plugg sista året på gymnasiet, mamma vet jag inte varför hon tröttnade haha.. Men nu tänkte jag ge det ett försök till, annars är det bara kul för mig själv att skriva lite eftersom det var så länge sedan.
 
Så läget idag då, jag har ju precis tagit studenten! Eller det var väl ungefär en vecka sedan och det känns verkligen jätteskönt, att för en gångs skull på väldigt lång tid vara ledig när man kommer hem är en väldigt härlig känsla. Även studentdagen var en väldigt bra dag som alla säger och dessa dagar efteråt har också känts lättande. Det känns bra att ändå ha något att göra nu på dagarna även fast man slutat skolan, hästarna tar såklart mycket tid och man kan ägna ännu mer tid hos dem, men sedan så jobbar jag även på McDonalds i Täby centrum. Det är faktiskt ett väldigt roligt jobb, tycker jag, för att man alltid har något att göra och man har väldigt roliga kollegor.
 
 
På hästfronten går det framåt, Ture och jag har varit ute och tävlat sedan februari nu dock bara sju starter då vi sparar på honom mycket. Men de få starterna har gått jättebra! :) Vi har hunnit starta två 1,30 och varit felfria i båda så vi är därför kvalade till 1,40! Han känns väldigt fräsch och är inte bara rolig att hoppa utan även en av de roligaste hästarna jag ridit på marken också därför är varje dag med honom väldigt härlig. Lägger upp senaste tävlingen på Jump Club här under.
 
 
Ska få mamma att uppdatera också, håll ut! :D

Kommentarer
Postat av: stina

Vilken skillnad det är nu från när ni köpte honom!! Toppen fin runda

2014-06-22 @ 13:54:06
Postat av: isabella

Hur går det med Cillen? :)

2014-06-27 @ 21:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0