Rosanna- Film

Hoppade Cillen i ridhuset igår :) Mamma hjälpte mig att ställa upp en fyr-kombination som vi hoppade åt båda hållen. Cillen hoppade jättebra, väldigt runt och fint. Jag behövde inte göra så mycket utan mest sitta upp och var stilla, men det var viktigt att komma bra in, varken för stort eller litet då det påverkar hela kombinationen. Det är bra att öva på att hoppa ur sväng som det blev i högervarvet för det kan vara något jag tycker är svårt, att bibehålla galoppen och komma rätt. Det gick rätt bra, men kom för nära någon gång. Cillen var riktigt riktigt fin faktiskt, det kändes då och det syns nu på filmen, det är vid såna här tillfällen man märker hur bra han är! Vilket språng han har i sig, med lättheten han gör det samt noggrannheten. När han river blir han direkt mer försiktig, så rolig.
 
Är så himla less på den dåliga you tube kvaliten bara!! Det är så himla bra bild när jag laddar upp filmerna på datorn, men så fort de laddas till yt blir de 100 gånger sämre. Vet någon varför? Har googlat men hittar ingen anledning. Vill ju att ni ska få lika bra kvalite som jag kan se :D
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Har du klippt ihop filmerna via något redigeringsprogram? Kan det vara så att du valt fel upplösning vid sparandet?

Svar: Ja moviemaker, men jag väljer den största som finns
horserus.blogg.se

2013-09-16 @ 12:27:57
URL: http://ettahnia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0