1,40!!!!

Gårdagens 1,30 gick jättebra, vi var dubbelnolla och femma! :) Dock kunde jag suttit kvar ett par gånger och väntat på honom för att få en närmare avsprångspunkt, som jag verkligen måste göra idag eftersom vi ska debutera 1,40!! Det känns ganska bra, skönt att veta att Ture inte har några problem med höjden men så ska jag också göra min del rätt. Men det får gå som det går, det ska bli roligt att se hur vi (jag) klarar detta haha :) Men som mamma sa, att hoppa 1,30 på Nocke som var 1,48 borde inte vara någon större skillnad mot att hoppa 1,40 på Ture 1,75 hög :)






Kommentarer
Postat av: Ida

Roligt att du kommit igång och bloggat igen!
Och superkul att se att du rider och tävlar Ture! Alltid varit en favorit bland blogg hästarna. En fråga bara, vad gör Mikaela? Har hon slutat helt med ridningen?

Svar: Vad kul att du tycker det! Ja, hon pluggar i Lund :)
horserus.blogg.se

2014-06-24 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0