Rosanna- 2014 och 15

Nytt år! Så taggad på nya utmaningar och tävlingar :) Förra året var ett riktigt bra år, fick ju möjligheten att rida Ture som är världens bästa läromästare. Tog över honom på vintern och red igång honom sedan startade vi vår första tävling i februari. I juni red vi vår första 1,40 tillsammans och min första någonsin. Sedan dess har jag lärt mig mycket och vi har fått väldigt bra rundor på den höjden, men dessa onödiga fyrafelarna måste försvinna :) Men Ture har varit den perfekta hästen att få rutin med och vi kommer att fortsätta på samma sätt detta år för att försöka kvala till SM. Vi är dock väldigt försiktiga om honom så vår taktik är att starta få tävlingar och klasser, men välja ut de viktiga, han börjar ju bli lite till åren gubben ;)

Som ni vet fick jag ju också nya Tusse förra året, i slutet av September. Jag visste att han var ett kap men inte att han uppfyllde mina önskemål på min drömhäst! Är helt kär i honom, hoppas vi kommer lyckas fortsätta matcha på tävlingsbanorna också det återstår att se :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt med cillen?

2015-03-24 @ 08:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0