Rosanna- Min häst

För några månader sedan ringde Min Häst upp och ville intervjua migveckats veckor sedan kom de ut med ett nytt nummer och där fanns repotaget :D Så de tre första sidorna är ett repotage som i det stora hela handlar o mig och hur det är att vara hästbloggare. :) 
 
Lite roligt att läsa om tankarna för några månader sedan, för det är lite som ändrats! Tex stod det att den gamla bloggen med säkerthet skulle vara kvar, men nu har jag ju börjat blogga här istället. Det nämdes att det märktes att jag och mamma stod varandra nära och det passade ju riktigt bra att vi började blogga ihop då ;) Sen så stod det även att jag hemskt gärna ville åka till Kenya och rida bland vilda djur, och det kommer hända! Har fått i tidig 18-årspresent att åka med mamma och två till till Tanzania i November :D Då kommer ni minsann få spännande inlägg från oss båda!
 
När jag var lite yngre prenumererade jag själv på min häst och tyckte det var en jättebra tidning :)

Kommentarer
Postat av: HANNA

vad roligt!!

2013-08-20 @ 13:51:29
Postat av: Emelie

Hej Rosanna. Jag har mailat på en täckesannons du har ute. Svara gärna på mailet så jag vet om det finns kvar.

Hälsningar Emelie

2013-08-22 @ 00:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0