Rosanna- Presentation

Jag heter alltså Rosanna Zimdahl och är född 1995, fyller 18 i december. Jag ska börja sista året på rodengymnasiets ekonomilinje. Vegetarian eftersom jag inte vill stötta köttindustrins behandlande av djur. Jag har bott på vår gård norr om Stockholm i hela mitt liv där mitt hästintresse började. Eftersom mamma alltid haft hästar har det fallit väldigt naturligt och jag också blev intresserad väldigt snabbt, har ridit och tävlat sedan dess 6 års ålder.
 
Just nu rider jag häst och sport resors två storhästar och en ponny, ponnyn Pemberley är till salu men har hoppat Msv B. Häst och Sport Resor Saturnus har just nu en senskada och kommer vila ett tag framöver, medan Chilavert är igång och tävlar. Jag vet inte vad jag kommer göra efter gymnasiet men en tanke jag haft är att flytta till ett tävlingsstall och bo där något år för att utvecklas och ha kul. Hade en blogg innan, hästdiggaren, som var någorlunda välkänd inom blogghästvärlden, men kände att det var dags att starta något nytt :) 
 
På Falsterbo i år!


Jag och min fina gamla ponny som hoppade upp till 1,30.

Kommentarer
Postat av: hastdiggarensfan

så du kommer inte blogga mera på hastdiggaren rosanna?:( finns det någon chans att ta över bloggen då?:)

2013-08-02 @ 20:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0