Rosanna- Rådmansö

Som sagt tävlade jag och Cillen på Rådmansö idag, en 1,20 hoppade vi :) Det enda jag koncentrerade mig på var att ha honom framåt hela tiden i en bra galopp! Jag tyckte att jag lyckades med det även om jag fick kämpa lite! Haha, var helt slut när jag kom ut och tror inte min sjukhet helt har försvunnit då jag även blev trött bara jag sprang med Cillis på besiktningen haha. Jag måste fortfarande få ihop honom mer och spänna bågen, men det ska jag ta hjälp av från tränare :) Jättenöjd med klassen då vi blev nolla och kom på en tiondeplacering! Måste sett ut som om jag verkligen satsade då jag hade ganska offensiv ridning och rejsade i kurvorna, men tog ganska långa svängar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0