Rosanna- Sista minuten!

Jag och två kompisar har "länge" tänkt på att åka utomlands tillsammans, men det har inte blivit av att vi bokat. Vi har letat men inte hittat någon passande resa. Men så bestämde vi oss ändå för att vi skulle åka den sjätte augusti, men vi bokade aldrig då vi inte hittat något passande. Men sedan igår morse så kände vi att det började bli tight om tid haha så vi bokade en resa till Rhodos för att åka idag! :) Så flyget går vid 18 och jag kommer hem igen den trettonde.
Det är vid såna här tillfällen det är guld med en bloggpartner som kan hålla bloggen levande när den andra är borta! ;) Men jag kommer blogga lite därifrån också, har hästinlägg på gång som jag kan skriva klart därifrån :)
 
När jag och mamma var i Mallorca i april i år fick jag rida en superfin PRE-hingst! Så himla underbar att rida då den var så känslig för hjälperna :) Den här resan blir det dock inte så mycket ridning.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken fin häst! :)

2013-08-07 @ 11:16:02
URL: http://www.showits.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0