Rosanna- till salu

Jag har just nu massa hästutrustning till salu! I och med flytten måste alla hästsaker vi samlat på oss rensas ur, väldigt mycket har slängts men lite finare grejer är ju bra att sälja! Ger exempel på vad som finns till salu på Hastnet, så får ni söka på "Rosanna Zimdahl" så kommer alla mina annonser upp.
 
Back on track nättäcke
 
Magplattor från glengordon, HL, tömkörningsgjord
 
Terrängskydd
 
Horseware amigo
 
Horseware Rambo
 
Racesafe 
 
Sjöhagen stalltäcke
 
Fleece halstäcke
 
Horseware Rambo
 
Kylpaddar
 
 Såhär har jag det förresten just nu :D
 

Kommentarer
Postat av: lotta

Hej! Kul ide med en mor/dotter blogg! En fråga jag har bara.. mikaela( tavlinsgryttaren.se) är väl eran dotter/syster? Vart har hon ttagit vägen? Saknar hennes blogg!!

Svar: Mickis har ett riduppehåll just nu. Är i Norge och jobbar ihop pengar för att ut och resa.
horserus.blogg.se

2013-08-08 @ 17:24:02
Postat av: Caroline

Storlekar på sakerna vore ju toppen ;)

2013-08-08 @ 17:54:17
Postat av: Carolin

Hur är back on track täckena i storlek? Har en häst som ligger mellan 135 o 145 ;-)

2013-08-08 @ 18:04:53
URL: http://stallcarlsvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0