Rosanna- Här bor vi

Kom på att ni faktiskt inte vet hur det ser ut där vi bor längre! :) Vi flyttade ju ifrån Norrgåden några dagar efter att vi flyttade hästarna, och här i Rydbo bor vi bara ett par km från dem. Vi flyttade alltså till en villa här, och Rydbo ligger precis utanför Arninge som ligger någon halvtime utanför Stockholm. Det är en liten by som omringas av skog, som är väldigt bra med tanke på att vi nu för tiden måste gå ut med hundarna! 
 
Här på tomten finns en liten stuga på 26 kvadrat där jag bor, så jag har ett eget litet hus :D Här bor även min lilla katt, men som måste vara instängd i två veckor för att hon inte ska springa bort när hon väl släpps ut. Stackaren som är van vid att alltid gå ut och in som hon själv vill, men nu är det bara fem dagar kvar. Än så länge saknar jag faktiskt inte Norrgården alls, älskar att bo här! Man bor närmre kommunkationerna och har många grannar, samtidigt som bostadsområdet är ganska litet och när man kommer till hästarna känns det väldigt lantligt, ni ska få bilder från stallet Rydboholm där vi står också.
 
Vårt hus
 
Mitt lilla hus, som dock inte är färdiginrett på långa vägar.
 
Gamla Norrgården
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, Jättekul att du trivs och vad fint ni har det! :) Eftersom jag både följt din förra och din mammas blogg sen starten, och även din syrras blogg dagligen förut, så fick man ju se mycket bilder av gården, stallet o lite av huset. Den perfekta Hästdröm-gården (enligt mig) så fint och härlig omgivning det verkar vara. Blev förvånad när jag fick reda på att ni skulle flytta?..... Hoppas det kom en ny häst-familj som kommer trivas där, för det skulle jag gjort iaf ;) Tycker der är jättekul att du o din mamma har en egen blogg den är unik! Ha det fortsatt bra på tävling och träningsbanorna med hästarna! :D

2013-09-25 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0