Viveca - inspirerad av Paulo Roberto

Läste en intervju med Paulo där han skrev att det var bara disciplin som gällde för att hålla sig fit. Och det är ju viktigt att vara i bra form själv och inte bara kräva att hästen är det.
Han springer 45 minuter varje morgon, och de första 10 minuterna  är för djä...ga, och det är det för alla, även för proffs. Så det är bara att gilla läget. Har funderat på detta några da´r och nu bestämt mig för att satsa på detta.
Så jag tog med mig mina två voffsingar kl. 7.00 (som blev överlyckliga över detta nya), och sprang 8 km. Var jättesur då jag gick upp, vilket jag alltid är, men ännu värre nu när jag skulle pina mig ut istället för att sitta o vakna till vid frukostbordet.
 
Sprang tjejmilen för ett par veckor sen i gassande sol, var superjobbigt och jag förbättrade inte mitt pb, tyvärr.
 
Och det var faktiskt helt ok, så nu blir Quattra glad, då jag är i bättre form (hoppas att jag fortsätter...) och kan rida henne bättre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0