Rosanna- Södertälje

Igår var jag och Ture i Södertälje och hoppade en klass, 1,35. Det gick verkligen jättebra och Ture kändes superfin. Jag fick även fram bra ridning med flyt. Även fast det var en ganska hög klass med maxade hinder kunde vi satsa lite för att få en bra tid! Det gick hela vägen fram till sista hindret då det var en stor oxer man vände upp på på kortsidan, det kändes som om jag tryckte på lite för mycket i svängen och vi kom lite för nära så vi fick med oss frambommen. Men eftersom vi hade en ganska bra tid så kom vi ändå på plats 14, sistaplaceringen! Den som kom precis utanför hade bara 3 hundradelar långsammare tid än oss, ibland får man ha turen på sin sida :) Om vi inte skulle rivit så skulle vi slutat på en andraplats, kul att veta att vi kan ändå! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

Gud va duktiga ni är!
Kan inte du berätta om ärat nya stall med bilder!
Sen undrar jag också hur länge dina hästar går i hagen på dagarna? Och hur ofta rids dom?

2014-10-14 @ 09:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0