Ryttare igen!

Idag fick jag prova på att rida igen :D Vid operationen sa läkaren att jag kunde börja rida lite lugnt efter två veckor! Han tyckte att jag kunde börja lite lugnt ute skogen, medan det är det sista jag tänker göra eftersom det finns många fler risker och saker hästarna kan bli rädda för i jämförelse med inne i ridhuset ;) Tror att jag får ta stöd i stigbygeln men det var lite svårt för när jag försökte ta in foten som är gipsad i 90 grader blev benet i helt fel vinkel.. Så blir utan stigbyglar och sitsträning framöver :) I tre månader ska jag försöka ta det lite lugnare innan det har läkt ihop helt och blivit stabilt igen!
 
Red Posh idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0